Ushuaia

22 april 2009 - Ushuaia, Argentinië

Ola chico's,

de afgelopen dagen zijn we in Ushuaia geweest. Zoals jullie al op de foto's kunnen zien, heel anders dan waar we zijn geweest. Zitten we in een keer weer tussen de besneeuwde bergtoppen... Maar ook hier is het erg mooi. Op het moment zijn we op ons vliegtuig aan het wachten die ons zal brengen naar onze volgende stek:El Calafate. Vanuit hier gaan we o.a. het natuurpark Torres del Paine en de gletsjer Perito Moreno met ons bezoek verblijden.

De foto's kunnen jullie alvast bekijken. Voor een verslag van onze avonturen, zullen je nog even geduld moeten hebben. Maar komt eraan!

Hasta luego!

1. Jannemijn:
    23 april 2009
    Ziet er weer top uit! Ben vet jaloers op jullie..

Geniet er weer van en ik kijk uit naar jullie verslag van jullie avonturen!
  2. Tante Rita:
    23 april 2009
    Ziet er weer heel anders uit inderdaad maar weer helemaal geweldig om mee te genieten en de foto's te zien!!! Maar snel je verslag weer maken want daar kijken we erg naar uit!!

Lekker weer met volle teugen verder genieten jullie van het volgende avontuur !!!!