Daan en Marjolijn

Foto’s:
460

Over ons

Wij zijn Daan en Marjolijn, 27 en 26 jaar oud. We zijn allebei geboren in het zuiden van het land. Daan in Baarle-Nassau, Marjolijn in Chaam. Op de middelbare school in Breda hebben we elkaar leren kennen en hebben altijd nog wel contact gehouden. Toen we beiden in Utrecht studeerden, zijn we elkaar weer tegen gekomen. Sinds een jaar wonen we samen in Breda. Inderdaad, weer terug naar het zuiden. Daan heeft op de HvU Communicatiemanagement gestudeerd. Daarna heeft hij de Master International Applied Communication gevolgd. Deels in Utrecht, deels aan de Uclan in Preston  (Engeland). Sinds oktober 2007 is hij werkzaam als account manager bij de ArboUnie. Marjolijn heeft Sociaal Pedagogisch Hulpverlening gevolgd aan de HvU. Daarna is zij de Master Orthpedagogiek gaan doen. In juli 2008 heeft zij haar diploma gehaald en is gaan  werken bij de invalpool van het Orthopedagogisch Centrum Brabant.

Over onze reis

Nadat Daan is gaan reizen door Australië en Nieuw-Zeeland (na zijn VWO examen), heeft hij altijd een droom gehad. Hij wilde heel graag nog een keer lang op (wereld) reis. Hij heeft Marjolijn aangestoken met deze droom en we zijn samen hard gaan sparen. Nu na jarenlang sparen en een flinke portie geluk is het eindelijk zover. We kunnen onze droom waar maken!! We gaan op reis naar Zuid-Amerika!! Onze reis zal beginnen in Buenos Aires. We willen door Argentinië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador gaan reizen. Onze route ligt nog niet echt vast...

Het is rugzak op en gaan met (Daan)banaan!

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Chili, Ecuador, Frankrijk, Indonesië, Italië, Kroatië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Peru.